Nie przegap ofert BLACK WEEKS - nawet 700zł taniej! Sprawdź >>

Autoryzowany serwis Hurom

Kontakt z serwisem Hurom Polska

Telefon: +48 503 895 350

E-mal: serwis@hurom.pl

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku 08:00 - 16:00

W trakcie rozmowy telefonicznej z naszym Biurem Obsługi Klienta możesz dowiedzieć się czy Twoje urządzenie dotarło do serwisu, na jakim etapie jest naprawa oraz otrzymasz proste porady serwisowe. Nasi konsultanci nie przeprowadzają telefonicznej diagnozy i nie szacują kosztów naprawy. Takie informacje udzielane są po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego i przesłaniu urządzenia do serwisu.

Formularz zgłoszenia serwisowego na hurompolska.pl

Zakup części zamiennych do wyciskarek

Nie sprzedajemy części zamiennych i eksploatacyjnych przez telefon. Jeśli chcesz zakupić części zamienne przejdź na stronę sklepu z częściami zapasowymi, klikając w poniższy przycisk. Jeśli na wskazanej stronie nie ma odpowiednich części należy wypełnić formularz zgłoszeniowy (przycisk powyżej) i przesłać urządzenie do serwisu.

Sklep - części eksploatacyjne i zapasowe

Skorzystaj z gwarancji Door-to-door

Gwarancją door-to-door objęte są wyłącznie wyciskarki marki Hurom, które pochodzą z oficjalnej polskiej dystrybucji, tj. Zostały zakupione u Autoryzowanego Sprzedawcy.

Standardowy okres gwarancji na wyciskarki Hurom to 10 lat na silnik oraz 2 lata na części. Jeżeli zarejestrowałeś swój produkt w ciągu 30 dni od daty zakupu, okres gwarancji na części wynosi do 15 lat*.

*Gwarancja 15 letnia dot. urządzeń Hurom H330P, H400, H320N zarejestrowanych urządzeń po 01.09.2024 r. Pozostałe urządzenia zyskają 10 letnią gwarancje na całe urządzenie. Urządzenia zarejestrowane przed 01.09.2024 r. do 31.08.2018 r. są objęte 10 letnią gwarancją. Pozostałe zarejestrowane urządzenia posiadają 4 lat / 10 lat Gwarancji.

Podziel się swoim komentarzem z innymi
pixel