Nie przegap ofert BLACK WEEKS - nawet 700zł taniej! Sprawdź >>

Zgłoszenie serwisowe

Gwarancja door-to-door


Wszystkie wyciskarki wolnoobrotowe marki Hurom pochodzące od oficjalnego polskiego dystrybutora objęte są gwarancją w systemie door-to-door.
Standardowy okres gwarancji dla produktów Hurom wynosi 10 lat na silnik i 2 lata na części. Jeśli zarejestrowałeś swój produkt w ciągu 30 dni od daty zakupu, okres gwarancji na części wynosi 15 lat dla urządzeń Hurom H330P, H400, H320N Dla pozostałych wyciskarek wolnoobrotowych 10 lat*.

Formularz serwisowy na hurompolska.pl

Warunki gwarancji

Aby zapewnić najwyższy poziom obsługi klienta i jak najlepsze działanie Twojej sokowirówki, w przypadku jakichkolwiek problemów preferujemy dostarczenie sokowirówki do naszego centrum serwisowego, gdzie oprócz naprawy, zostanie ona poddana pełnemu przeglądowi w celu sprawdzenia działania pozostałych podzespołów i wyeliminowania ewentualnych problemów w przyszłości.

 

Aby móc skorzystać z gwarancji door-to-door, należy spełnić następujące wymagania:

  • Zgłosić reklamację za pośrednictwem formularza serwisowego
  • W informacji zwrotnej przesłanej na adres e-mail wskazany w formularzu reklamacyjnym, otrzymasz informację o nadaniu numeru RMA oraz rodzaju opakowania przesyłki.
  • Wyciskarka powinna być zapakowana w oryginalny karton, jeśli nie jest to możliwe to w opakowanie zastępcze, jednak prosimy o zadbanie o jak najbezpieczniejsze zapakowanie urządzenia. W zależności od rodzaju wady należy zwrócić całe urządzenie lub jego górną część. Dodatkowe akcesoria, takie jak pojemniki na sok, szczotki, stojaki nie powinny być zwracane.
  • Do przesyłki należy dołączyć oryginalną kartę gwarancyjną oraz kopię dowodu zakupu, jeśli nie został on przesłany drogą elektroniczną.


Kurier odbierze wyciskarkę we wskazanym przez Państwa terminie, jednak nie wcześniej niż następnego dnia roboczego po zgłoszeniu reklamacji. Po naprawie, prasa zostanie odesłana do Państwa na nasz koszt.
Warunkiem koniecznym do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji door-to-door jest posiadanie ważnej karty gwarancyjnej lub prawidłowo zarejestrowanego urządzenia. Tylko takie roszczenie jest objęte gwarancją door-to-door.

Urządzenia przesłane do Działu Obsługi Klienta bez wcześniejszego zgłoszenia i numeru RMA nie zostaną przyjęte lub klient zostanie obciążony kosztami serwisu i wysyłki w przypadku nieuzasadnionej reklamacji.

Podziel się swoim komentarzem z innymi
pixel